top_logo.jpg

Velkoobchod a maloobchod textilem a látkami

Obchodní podmínky

Provozovatelem internetového obchodu www.roclankh.cz je:

Roclan spol. s.r.o.
Trebišovská 642
Kutná Hora
284 01
IČ: 60110902
DIČ: CZ60110902

Provozovatel je plátce DPH.
DPH 21%

1. Objednávání zboží

Veškeré objednávky provedené v našem obchodě jsou považovány za závazné.
Odesláním objednávky zákazník stvrzuje, že se seznámil s Obchodními podmínkami internetového obchodu www.roclankh.cz a že s nimi souhlasí.
Všechny ceny zboží uvedené v našem obchodě jsou konečné - včetně DPH.
Způsob výběru a objednávání zboží je podrobně popsán v kapitole Jak nakupovat.

Nakupujete-li zboží vhazováním do košíku a objednáním přes objednávkový formulář, bude Vám automaticky doručeno potvrzení o přijetí objednávky s kopií objednaného zboží. Pokud toto potvrzení na Vámi uvedený e-mail neobdržíte do několika minut, Vaše objednávka nebyla správně odeslána a nemůže být zrealizována.

2. Poštovné a balné

Zboží zasíláme na dobírku balíkem České pošty s doručením do 24 hodin.

Cena poštovného:

Cena poštovného se odvíjí od váhy zboží, dle sazebníku České pošty.

Balné v našem obchodě neúčtujeme – tuto službu mají u nás všichni zákazníci ZDARMA!

3. Vyřízení objednávky

Za vyřízení objednávky se považuje doba od obdržení závazné objednávky až po samotné vyexpedování objednaného zboží, tzn. předání zásilky doručiteli - České poště.

Doba vyřízení objednávky je zpravidla:
- do 5-ti pracovních dní (není-li některé zboží momentálně skladem, ale je již na cestě)
- v případě, že některé zboží není momentálně skladem a není ani na cestě, je zákazník telefonicky informován, kdy pravděpodobně bude chybějící zboží naskladněno a může se sám rozhodnout, zda-li vyčká, až bude jeho zásilka kompletní, nebo si vybere jiný podobný produkt, nebo zda-li objednávku zruší.

Registrovaní zákazníci mohou sledovat stav vyřizování své objednávky on-line na našich stránkách.

O vyřízení (expedici) objednávky je každý zákazník informován e-mailem.

4. Doručení zásilky

Vyřízením objednávky přechází Vaše zásilka do rukou České pošty, která zajišťuje její doručení.
Doba doručení zásilky závisí na rychlosti České pošty - u Obchodního balíku je to však zpravidla 24 hodin.

Pokud po uplynutí 5 pracovních dní od obdržení informačního e-mailu o vyřízení Vaší objednávky neobdržíte zásilku nebo Oznámení o uložení zásilky do schránky, přeptejte se na ni telefonicky či osobně na Vaší poště.

V případě problémů s doručením zásilky nás můžete samozřejmě také kdykoliv kontaktovat na tel. čísle: +420602238032, e-mailem: roclankh@gmail.com, a my Vám obratem zjistíme, kde se Vaše zásilka právě nachází.

Dbejte prosím na včasné vyzvednutí zásilky! Česká pošta bohužel v některých případech nedoručuje Oznámení.
Zásilky jsou uloženy na poště k vyzvednutí po dobu 7 dní a poté je pošta automaticky vrací zpět odesílateli.

Při opakovaném zaslání z důvodu nevyzvednutí zásilky jsme nuceni Vám účtovat:
druhé poštovné v plné výši dle skutečných nákladů dle sazebníku České pošty za odeslanou zásilku.
Na Vaši žádost o opakované zaslání vyexpedujeme zásilku pouze při úhradě předem!

5. Převzetí zásilky

Při přebírání zásilky zkontrolujte ihned vizuálně nepoškozenost zásilky.
Bude-li Vám zboží doručeno v poškozeném balení, zkontrolujte hned za přítomnosti doručitele obsah balíku.
Pokud bude některý z výrobků poškozen, sepište na místě s doručitelem reklamační lístek a informujte nás jakýmkoliv způsobem (telefonicky, mailem) o vzniklé situaci - viz. také reklamační řád - bod 12.

6. Úhrada zboží

Zboží je standardně zasíláno na dobírku Českou poštou - zákazník tedy platí za zboží až při převzetí zásilky. Objednané zboží je samozřejmě možné si též osobně odebrat v našem výrobním provoze Kutné Hoře v době od 8.00 hod. do 16.00 hod. Pokud si chcete zboží vyzvednout osobně, napište prosím při vyplňování objednávkového formuláře do pole "Váš komentář" větu:„Osobní odběr". Ohledně stavu objednávky Vás budeme informovat e-mailem.

7. Osobní odběr

Objednané zboží je samozřejmě možné si též osobně odebrat v našem výrobním provoze Kutné Hoře v době od 8.00 hod. do 16.00 hod.
Pokud si chcete zboží vyzvednout osobně, napište prosím při vyplňování objednávkového formuláře do pole "Váš komentář" větu:„Osobní odběr".
Ohledně stavu objednávky Vás budeme informovat e-mailem.

8. Posílání zboží na Slovensko

V případě zásilek na Slovensko se výše poštovného odvíjí od cen stanovených sazebníkem České pošty pro dodání do zahraničí. Výše této částky roste s váhou zásilky a vzdáleností (zemí určení), kterou musí zásilka překonat.

Na Slovensko zasíláme zboží na dobírku.
Do ostatních států zboží na dobírku Česká pošta nezasílá.

9. Dodatečné doobjednání zboží nebo úpravy objednávky

Dodatečné úpravy již odeslané objednávky jsou možné buď na základě telefonické dohody na čísle: +420602238032, nebo prostřednictvím e-mailu: roclankh@gmail.com , úpravy je však možné provádět nejpozději do doby vyřízení (vyexpedování) Vaší zásilky.

10. Stornování objednávky

Pokud kupující po odeslání objednávky následně zjistí, že objednané zboží z jakéhokoliv důvodu již nechce, nebo si ho nemůže v předpokládaném termínu dodání vyzvednout, může telefonicky na čísle: +420602238032, nebo e-mailem:roclankh@gmail.com objednávku zrušit.
Včasné stornování nechtěné objednávky je jak pro Vás, tak pro nás lepší varianta, než zbytečně nechat Českou poštu, aby Vám 14 dní doručovala zásilku a Oznámení o uložení zásilky, když třeba již dopředu budete vědět, že zásilku nechcete nebo si ji z pracovních nebo zdravotních důvodů nemůžete převzít.

11. Záruční podmínky

Na veškeré zboží poskytujeme záruku do doby spotřeby zboží uvedeného na obalu.
Záruka se nevztahuje na poškození vzniklé nevhodným zacházením nebo opotřebením zboží.
Záruka se nevztahuje na zboží poškozené dopravou (za toto poškození ručí dopravce - viz. bod 5 - Převzetí zásilky.

12. Reklamační řád

Zboží reklamovat dle stávajících platných norem:

V případě doručení zboží v poškozeném balení postupujte dle ustanovení uvedených v bodě 5 - Převzetí zásilky.
V případě jiné reklamace nás neprodleně kontaktujte telefonicky nebo e-mailem s uvedením popisu vady.
Reklamaci vyřizujeme (kladně nebo záporně) nejpozději do lhůty dané zákonem (14 dnů). Po překročení této lhůty vzniká kupujícímu nárok na vrácení kupní částky.
Prodávající posuzuje reklamaci na základě pokynů stanovených výrobcem zboží a může jej proto také odeslat výrobci k odbornému posouzení.

13. Odstoupení od smlouvy

V případě, že kupující po obdržení zboží zjistí, že mu zboží z jakéhokoliv důvodu nevyhovuje, má možnost do 14-ti dnů ode dne převzetí zboží odstoupit od smlouvy. Kupujícímu budou po vrácení zboží vráceny peníze za zboží (nikoliv za poštovné). Vrácené zboží musí být v originálních obalech a v neporušeném stavu.

14. Ochrana osobních dat

Vaše osobní údaje, které jste vyplnili při odesílání Vaší objednávky či dotazu, evidujeme jen pro vlastní potřebu a nebudou za žádných okolností poskytnuty třetí osobě.
Osobní údaje slouží pouze pro úspěšné vyřízení Vaší objednávky.
email: roclankh@gmail.com
Tel: 602238032
a








Name
Email
Comment
Or visit this link or this one